23 januari 2012

Ett smakprov...

Jag håller på att sälja ut mina demoprodukter från ZBH,
bilderna nedan kommer från deras vinterkatalog.

Dessutom säljer jag ut en del smycken jag har kvar sedan jag hade butik.
detta är ett litet smakprov mer hittar Du under rubriken Till Salu!

Det kommer att läggas ut ny produkter kontinuerligt...så håll utkik.
Oftast finns produkten endast i ett ex och är stark reducerat i pris

Fraktksostnader och hur Du kontakter mig hitar Du under rubriken Bra att veta

Tvåpack lykta Torso 30 cm
30 % Nu 200 kr

Nu 30 % på detta 2 pack 17 & 14 cm höga
Nu 195 kr

Underbara handdukar i 100 % Bomull
Öglett till upphägning
Nu 30 % nu 55 kr/st

LIFE bokstäver
15 cm höga går att ställa
eller sätta på hängen för upphägning på väggen.
30 % rabatt, Nu endast 140 kr. Finns 1 demoex

6 st Nya snapsglas samt fin bricka som har varit ute på demo!
NU 50 % 125 kr

Underbart armband, Helt nytt  nu 50 %  Nu 100 kr

Helt Nya Små söta änglar 25 kr /st
Finns 20 st!

Bling bling ringar 40 kr/st för de färgade
50 kr för strassringen

4 themuggar som rymmer 5 dl
Vitt porslin, passar utmärkt
att ha till decopage
50 % Nu 50 kr


Tänkvärt
Jag tycker att man borde flytta de mörka och trista höstmånaderna oktober och november till precis efter midsommar. På så sätt blir sommaren längre och hösten raderas ut."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar