26 april 2012

Design - svart å vitt å blått

Nu när jag har ett svart och vitt rum så passar de här krukorna från Måsens design perfekt!
Blomkruka med fat strå
Malin Eliasson Sahlin startade Månsens Design ville hon ena kontrasterande färger med funktion och lekfullhet. Inspiration fick hon från naturen och allt hon upplevde som enkelt och vackert.
Blomkruka med fat flera blad
Bilderna har jag lånat på deras webbshop.
Gå in och kolla allt fint.

Blomkruka med fat  blad

Salladsskål och skål - Straw
Hos Dalani kan Du nu fynda dessa 1 stor och en liten skål  för 329 kr (rek.pris 540)


Gillar man vitt och blått så är dessa ett måste.

Blåloos & Blåvinge

Tänkvärt 
 Min mamma sa; livet går ut på kalas. Tiden däremellan är spedition.
Carl-Jan Grankvist

1 kommentar:

  1. Stilrent och snyggt!
    Tack för titten och den fina kommentaren även på min galleriblogg:)
    Katten är redan såld. Måste erkänna att det var lite av en tung dag när vi skulle skiljas åt:(
    Om du kikar in under etiketten akvarell på mariannehellberg.blogspot.com så kan du se fler av mina katter om du vill.
    Ha de gott!
    Marianne

    SvaraRadera