14 april 2012

Tapeter & Vårkänslor..


När jag känner vår så får jag massor med insperation, så nu skulle jag vilja tapetsera mitt sovrum ...visst är dessa ljuvliga!
DSC_0262
Jag hittade dem på Tapetrummet
Eller dessa som jag fann på Engelskatapetmagasinet

 Vill Du måla istället så kolla det här!

Nya retrofärger från Little Greene

Little Greene har släppt en ny kollektion Retrospective fylld av underbara färger från 60- och 70-talet  som tillverkas i dessa fantastiska nyanser och kvaliteter. Engelska tapetmagasinet

Hemma hos mig i min trädgård är verkligen vår i luften. Jag hittade alla dessa fina vårtecknen ...är det inte underbart så säg =)


 
Kanske det kan bli en rabarberpaj snart...




Underbara Magnolian med knoppasr så stora...



"Bäst att köpa upp pengarna innan de tar slut"
Källa Pellefant
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar