25 november 2011

Recyclad byrå

Idag ska jag visa hur det går till när vi förvandlar en gammal vanlig IKEA
byrå till en super fräck recyclad "läckerhet" eller som dottern sa 
-oj så fräck ...den är min va?? Kan vi packa ner den i resväskan...hon bor i England
Så häng me så ska Du få se

UPPSTART, SLIPNING ...

TAPETEN TESTAS

SKALET MÅLAT

TAPETERNA DIT KLISTRADE

KNOPPAR MÅLADE & DITSATTA

FÄRDIGT RESULTAT

BONUS BLEV EN HÄNGARE...
Blir Du sugen så kan Du beställa en liknade... har Du byrån och egna tapeter som vi fixar så är priset från 500 kr.
Vill Du att vi fixar allt så är priset från 800 kr beroende på vad byrån kostar att anskaffa och på hur stor den är!

Jag älskar att lata mig. Jag älskar att syssla med struntsaker, påbörja hundratals projekt och aldrig avsluta ett enda, komma och gå precis som jag vill, ändra mig när som helst... och bara följa ögonblickets ingivelse.
Källa: Jean Jacques Rousseau

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar