20 december 2011

JUL JUL strålande JUL...


<><><><><><><>
Julen närmar sig med stormsteg ...och jag har fått fram mina favoriter som jag inte kan vara utan när Julaftonsmorgon randas.

Jag är barnsligt förtjust i allt vad julen heter. Hemma hos oss kommer det fram tomtar, tomar och åter tomtar. Ljus och alla former av ljuslyktor kan ses i alla hörn och vrår.

Hoppas Du också tycker om dessa
små sötnosar , för det gör jag =)
SENASTE TILLSKOTTET KOM HEM IGÅR ...DEN FÖLJDE
MED HEM FRÅN STOCKHOLM, DÄR MIN MAN VARIT
PÅ JULKLAPPSBYTE!
GÄSP...

















                                                                                    GOD JUL
Ovan, Söta Maja har intagit bordet
SALT & PEPPAT NISSSAR

MYSIG DÖRRKRANS

LJUS, LJUS OCH ÅTER LJUS



JULFUNDERING 
Anledningen till att vi alla går på högvarv inför julen med den eviga, oåterhållsamma och ofta knasiga julklappsshoppingen är antagligen att vi inte riktigt vet hur vi ska uttrycka vår kärlek i ord.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar