13 december 2011

Ibland blir det inte som man tänkt sig

Idag hade jag en tanke att visa bilder från mina fina tomtar som jag plockat fram idag. Glad i hågen laddade jag över mina bilder från min nya kamera som jag bara haft i två månader...och vad fann jag??? Jo, jag har tydligen lyckats med att ställa in någon typ av inställning som heter RW 2 och som innebär att jag inte kan se bilderna för min dator kan inte öppna dem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Men skam den som ger sig, jag kommer att ägna mig åt att försöka hitta ett converteringsprogram, i morgon.
Idag får Du därför hålla till godo med vackra vinterbilder från helgen som var och min underbara vovve! Åssa kissarna Maja & Randi såklart =)










Visdomstanke



Det är bättre att tala gott om sig själv, än att snacka skit om andra.
källa okänd


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar